Sayfa 15: “…Şoförlüğe merak salınca, Bakırköy-Taksim hattında dolmuşta çalıştı. Kazandığı üç-beş kuruşu da meyhanelerde, randevuevlerinde yedi.”
Sayfa 16: “Aziz Bey askerden yeni gelmişti, anladı ki öyle gelgeç işlerle bu hayat teknesi yüzecek gibi değildir.”
Bu durumda şoförlüğü askere gitmeden mi yapmış oluyor? O yıllarda kısa dönem askerlik falan da yoktu. Reşit olmadan ehliyet nasıl almış?🤔