Nefize ŞEN

Felsefebulvari

@Felsefebulvari
·
"Bazen ileriye bakmanın tek yolu bir şeyleri geride bırakmaktır."
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ROTAMIZ NEDİR KAPTAN?
Sol ayağım...

Birsuu

@Kitaptankitaplara
·
Dünyada bu kadar çok acı çeken insan olduğunu bilmiyordum kendini küçük kabuğuna hapsetmiş bir salyangoz gibi dışarıdaki kalabalık dünyayı yeni yeni görmeye başlıyordum beni asır şaşırtan şey bunca insanın sakat olması değildi beni şaşırtan şey çoğunun durumunun benimkinden daha kötü olmasıydı
Alıntı
Yanına mı gitsem,yoluma mı?

Felsefebulvari

@Felsefebulvari
·
"Yanına mı gitsem, yoluma mı?"
Edebiyat

Nefize ŞEN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
2024 13. kitabı