En son yolcu...

"Söylenecek çok şey vardı ama söylememeye karar verdim."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü; akıl çağıydı, budalalık çağıydı; inanç çağıydı, inançsızlık çağıydı; ışık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, umut baharıydı, üzüntü kışıydı; önümüzde her şey vardı, önümüzde hiçbir şey yoktu; hepimiz dosdoğru cennete gidecektik, hepimiz dosdoğru öbür yana gidecektik... Kısacası, devir şimdikine öyle benziyordu ki en gürültücü yetkililerinden kimisi onun iyi ya da kötü olma derecesinin, ancak 'en iyi' ya da 'en kötü' olarak kabul edilebileceğinde ayak dirediler. "
Edebiyat
"Bir şey satın aldığımızda ödemeyi parayla değil, hayatımızdan para kazanmak için harcadığımız zamanla yapıyoruz. " José Mujica
"Siyah olan ben, beyaz olan ben’in yapacağı her hamleyi heyecanla bekliyordu." Stefan Zweig
"Yıldız çizmek için tuvale beyaz noktalar koymak yeterli değildir." ~Van Gogh
Sayfa 9