elif

elif
@Nemesiz
Beni anlamalısın. Çünkü ben kitap değilim; çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz. Yaşarken anlaşılmaya mecburum.
Reklam
Niçin rüzgarlı sonbahar akşamlarında,sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz?
Demek,'Ben zalimler çağında yaşayan bir alçaktım,' diyor ha!
Ahmed Arif
Evet,ağlamaklı oluyorum,demdir bu. Hani kurşun sıksan geçmez geceden, Anlatamam, nasıl ıssız , nasıl karanlık...
Şiir
Seçkin bir kimse değilim ismimin baş harfleri acz tutuyor bağışlamanı dilerim.
Şiir