Yardım isteyen birine el uzatmadığımız kısa bir vakitten sonra başkasına mecburen daha fazla destek olmak zorunda kalmamız, incelenmesi ve üzerinde durulması gereken tecellilerdendir.
"Nasılsın?" diyorlar. Yalan bir soru bu. Cevabı asla merak edilmeyen, önemsenmeyen, dinlenmeyen... Sağ ol sağ ol iyiyim ey soran. Ödeşelim der gibi, bir yalan da benden, "Sen nasılsın?"
Ne demeye böyleyiz ki biz? Merak edersen gerçekten, kafası karışık ve kayıp bir tefekkürüm kendi içimde. Nasıl mıyım? İyiyim en
kötüsünden. Ve kötüyüm... En iyisinden. Bu sana herşeyimi anlatan son kelam. Vesselam...