Çok etkilendiğim ederlerden biri. Yazar, yeterince hakkı verilmemiş bir yazar bence. Muhteşem bir anlatım… Kahraman, arkadaşının cenazesini Orta Asya bozkırında tarihi bir mezarlığa taşımaya çalışıyor.Olay aslında bir günde geçiyor sadece ama bir asırlık hayatı anlatıyor yazar. Yaşanan acıları, savaşları ayrılıkları..