Nisanur

Nisanur
@Nisss8_
Yine ben kaldım,soğuk yalnızlık bir de geçip gitmiş uzak hatıralar.
Reklam
Çünkü dünyanın en çabuk geçen, geçer geçmez de en hızlı yakalanılan hastalığına sahipti:Umut.
“Kimi seviyorsan acısı sende kalıyor.”
“Herkes kendi başınadır, kendine kaybedip, kendine kazanır.”