Nisanur

Nisanur
@Nisss8_
“İnsanlar…” dedim fısıldayarak. “Taşırlar insanları. Kundaktayken, tabuttayken. Hep taşıyacak birileri olur. Bazıları dostluktan, bazıları cepteki paradan, bazıları da içinde bulundukları sistem bir gün onlara da taşınma sırasının geleceğini söylediği için, taşırlar insanı…”
Reklam
Hiçbir kitap taşıyamaz sırtımızdaki hikayelerin ağırlığını
Hiç olmasan da mutlaka varsın.
İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır.
“Gülüyorlar işte; beni anlamıyorlar,ben bu kulakların dinleyeceği ağız değilim.”