Nur Ayça

Nur Ayça
@Noxrose
"Acı, acıdır güzelim." ... "Birinin sorununun diğerininkinden daha az sarsıcı olması, o kişinin daha az acı çekmesini gerektirmez."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
~Akıl doğruyu gösterir; iyi ile kötüyü ayıran, gönül.~
Sayfa 110·Kitabı okudu
"Bizi kimse anlamadı, biz de kimseyi anlamıyoruz."
Sayfa 74 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
" 'Eğer bir kız seni uzun, çok uzun bir süre severse gerçek olursun. Ama sadece oyuncak olarak görmez ve gerçekten severse,'" diye devam etti. 'Canın yanar mı peki?' diye sormuş bu kez oğlan. 'Bazen. Ama Gerçek olmuşsan, acı çekmekten de korkmazsın.' "
Nefsini ıslah etmeyenin hakkı kötektir. Adam olursa aferin, olmazsa terziye gönderin. Kocaman bir yamayla ayıbını örtüversin.
Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Edebiyat