Martı Jonathan Livingston okuması keyifli bir kitaptı ama hepsi bu, dahası değil.
Jonathan Livingston'ın hayatını okumak güzeldi, keyifli bir serüvendi. Yılmadan, üşenmeden savaşını sürdürmesi ve diğer martılara da örnek olması pek kıymetliydi.
Ama fazlasını yazmaya lüzum yok, bundan öteye gidemiyor hikâye. Keyifli, güzel bir hikaye ama gerisi yok. Basit ve güzel bir hikâye okumak isteyen okuyabilir.
Ama ısrarla tavsiye ettiğim bir kitap değil, iyi okumalar dilerim. :)
İncelemelerini, bilhassa gömülmeyi hak eden kitapları gömdüğü incelemelerini pek beğendiğim -ki bu kitaplara yarım puanlık kitaplar diyorum- Oğuz AktürkKimlink kitabına başlıyorum. Hadi bakalım, bitince inceleme eklerim belki. :)