Kitabın dili konusu akıcılığı mükemmel. İlk başlarda çok hissedilmese de hüzünlü bir hikâye aslında. Neye üzüleceğinizi şaşırıyorsunuz okudukça. Fugui dışında herkesin masum olduğunu düşünüyorum. İsimler,şehirler değişse tam bir Anadolu hikâyesi de diyebiliriz. Yani ben öyle hissettim. Kitabın etkisinden ne zaman çıkarım bilmiyorum.