Önce bana çok yavaş ilerliyormuş gibi geldi şaşırdım. Çünkü Hakan Günday romanları hep sürükleyicidir. Sonra müthiş bir hâl aldı. Aaa tamam tamam anladııııım, diyorum sonra başka bir şey çıkıyor kafamı karıştırıyor. Son sayfaya kadar merak unsuru beslenmişti. Müthiş betimlemeler , benzetmeler ve kurgu söz konusu. Bir alkış bırakıyorum, bir de siyah kalp. :)
İnsanlar gözümden yaş akacak raddeye geldim diye hayıflanır ama gözünüzde yaş varsa endişelenmeye mahal yoktur.Gözünüzden akacak yaşlar olduğu sürece şüphesiz hâlâ gülebilirsiniz.