Gökhan

Gökhan
@Obblomov
eve geç kaldım yalnızlık bekler.
Kendim olmalıyım diye tekrarlıyordum.. Onlara hiç aldırmadan; onların seslerine, kokularına, isteklerine, sevgilerine ve nefretlerine aldırmadan ben kendim olmalıyım. Çünkü kendim olmazsam onların olmamı istedikleri biri oluyordum ve onların olmamı istedikleri o insana hiç katlanamıyordum ve onların olmamı istedikleri o dayanılmaz kişi olacağıma hiçbir şey olmayayım ya da hiç olmayayım daha iyi, diye düşünüyordum.
Hayat
Reklam
"Sizin istediğiniz gibi davrandığımda 'bana' ulaşamazsınız."
İnsan
"Mutluluk, insanın zaten sahip olduklarını arzu etmeyi sürdürebilmesidir." St. Augustine "Ele geçmezse eğer sevdiğimiz, Çâre ne? Eldekini sevmeliyiz." Münif Paşa
Hayat
''Tanrı’dan beni kendimden arındırmasını diledim."
Hayat
Marcel Proust, "Keşfetmek, yeni yerler görmek değil; yeni gözlerle görmektir." demiş, bayıldım bu söze...
Hayat
Reklam