Kötülüğün derecesi, rengi, zamanı, yönü, ağırlığı, süresi, kuralları, düzeni, falan... birçok ölçüsü vardır. İyiliğin ise yoktur. iyilik ölçüsüz bir şeydir. Yokluğu bundan ötürüdüri
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey Özdemir Asaf,
İsmini telaffuz ettiğimde kafamın içinde oluşanları yalnız benim bilebileceğim, büyük şair. Yazdıkların, yumuşak bir avuç içi gibi yüzümü okşamaktadır.
39.
Oysa -ta o zaman; onu ilk gördüğün ama kavrayamadığı zaman (- birden gözüne çarptığı ama anlaşılamadığı zaman- sen anlayacak; o da, belki, anlaşılacak durumda, değildiniz...), anlayabilseydin(iz) : ne olağanüstü, ne muhteşem, ne harika bir şey olabilirdi yaşamaın- ama olamadı--belki de (-herhalde) olamazdı : senin de, onun da, bütün geçirdiklerinizi, bütün yaşadıklarınızı geçirmeniz, yaşamanız gerekliydi...
Ancak bugün -şimdi, böyle- olabilirdi---oldu, işte...
Şu demek:-
Bunca yıl yaşadın; zaman oldu, anlamlı yaşadığını bile sandın; ama, anlayamadın yaşamının anlamını- sana kendi anlamıyla gelmedi yaşamın.
Ancak, şimdi işte...