Yalnız o, yeryüzünde yaşayan hayvanların en yırtıcısı olan insan, geçtiği her yere ölüm, sefalet, kölelik tohumlarını eker, o yerlerde ki, küçük bir gayret sarfedilse, çok daha az cinayet ve bunca zevk ve saadet bizi beklerdi.
-Ben kimseyi öldürmek istemem, ama Kozma ile çetesi haydutturlar!
-Sen, uşağın olmayı kabul etmiyen insanlara "haydut” adını veriyorsun? Yoksa, dünyanın sırf senin keyfin için yaratıldığını mı sanıyorsun?