Sedanur

Sedanur
@Okurlaradair
"İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı bekliyordu belki de."
Reklam
Haritasız ve dümensiz kalmış, gideceği limanı olmayan bir gemi gibiydi. Kendini akıntıya bırakıp sürüklenmek, en azından hareket etmek, hayatta kalmak demekti ki içini acıtan şey de zaten buydu; yaşamak.
“İnsan Türk olurda nasıl Kemal Paşa’dan yana olmaz?”
Ahmaklardan kaçıyorum... çünkü onlarla baş edemem.
Reklam