Safa

Safa
@Olcezefendimis
Kötülüklerin en büyüğü sığlıktır.
Sayfa 31
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne mal dârem ki divân behored, ne din dârem ki şeytan bebered.(Ne malım var kadıya yedirecek,ne dinim var şeytana verecek.)
Sayfa 37·Kitabı okudu
Yaralar vardır hayatta, ruhu cüzam gibi yavaş yavaş ve yalnızlıkla kemiren yaralar. Kimseye anlatılmaz bu dertler, çünkü herkes bunlara nadir ve acayip şeyler gözüyle bakar Biri çıkarda bunları söyler ya da yazarsa, insanlar, yürürlükteki inançlara ve kendi akıllarına göre hem saygılı hem de alaycı bir gülüşle dinlerler bunları. Çünkü henüz çaresi de devası da yoktur bu dertlerin.
Sayfa 15·Kitabı okudu
VI
Ama bir noktada, belki de içkidüsel olarak, insan geri döner ve arkasındaki bir kapının kapanarak dönüşü olanaksız kıldığını fark eder. İşte o zaman bir şeylerin değişmiş olduğunun hayırına varırız...
Sayfa 49·Kitabı okudu
Kadınlar erdemlerini, erkekler de kötülüklerini yarıştırırlardı...
Sayfa 15·Kitabı okudu