Ömer

Sensiz geçen zaman-ı hayatın kazası yok..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onu düşünüyorum; Kimseden saklanacak gibi değil...
Seni, baharmışın gibi düşünüyorum...
"Sarılsana bana. Böyle sıkı sıkı her şey geçecekmiş gibi."
Sonra bir mezarlıkta Bir çukurun başında Bir kapının ağzında Herkes susar Konuşur ölüm..