Eğer insanlar sürekli geçmişteki acıları canlandırmak uğruna bu denli çaba harcayacaklarına ki, neden böyle olduklarını Tanrı bilir, hallerinden memnun olsalar, yaşadıkları ana kayıtsız şartsız katlansalardı, çektikleri acı daha az olurdu.
Dünyada karışıklıklara yol açan şeylere, belki de hile ve kurnazlıktan çok yanlış anlaşılmalar ve tembellik sebep oluyor. En azından İlk ikisine daha seyrek rastlanıyor.