Öner

Öner
Öğretmen
Lisans
Ankara/Düzce
Kırşehir, 20 Aralık
215 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
İnsanlık tarihi çoğunlukla, bir şeylere sahip olanlar ile olmayanlar arasındaki eşitsiz çatışmalardan oluşur.
Tübitak Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben ülkede sadece kadına şiddet sorunu olduğunu düşünmüyorum. Her şeye şiddet var , her konuda kanunsuzluk, kuralsızlık var . Kadınlar , çocuklar ve hayvanlara zarar vermek daha kolay olduğu için sıkça karşımıza çıkıyor. Fiziksel olarak güçsüz erkekler de çocukluğundan itibaren zorbalığa ve şiddete maruz kalıyor. Bu şiddet sorununun çözülememesinin altında yatan nedenlerden birinin de okulların inanılmaz derecede disiplinsiz olması bana göre . Günümüzde malum aile eğitimi , terbiye , disiplin diye bir şey kalmadı. Her çocuk çok özel , her çocuk Özgür bir birey olarak istediğini yapabiliyor. Sonuç 17-18 yaşında anasına babasına bela olmuş bir nesil… Çocuğun algısını bozan yerlerden biri de sosyal medya ve televizyon ,buralarda da maalesef çok kötü örneklerle karşılaşıyor. Sonuç olarak bu çocukların devletin kontrolünde disiplini ve toplumsal kuralları öğrenebileceği tek bir yer kalıyor, okullar.Şu anda okullarda çocuklar istediğini yapabilir durumda . Ders dinlemiyor ses yok. Arkadaşına kötü davranıyor öğretmeni şikayet et , sınıf değiştir. 7/24 arkadaşlarına zarar veren, 5 dk düzgün durmayan çocuklara hiçbir yaptırım yok. Bakın o kadar kötü ki durum çocuk öğretmen dövse okuluna devam ediyor. Zerre abartmıyorum bakın gerçekten böyle . Ee, bu çocuk nasıl öğrenecek kurallara uymayı ? İstediğini yapıyor hiçbir şey olmuyor . Uyar mı bu çocuk kurallara ? Annesi babası her hata yaptığında öğretmene saldırmış . Bakanı , Milli eğitimi, müdürü herkes arkasında , neden her istediğini yapmasın? Modern diye uydurdukları eğitim anlayışı ki hiç böyle böyle bir anlayış da yok. Avrupa’da sen bir arkadaşını döv bakalım ne oluyor . Bizde her gün dövüyor ses yok. 2000’li yıllardan beri bu anlayışla çocuk yetiştirildi . Sonuçlarını görüyorsunuz. 15-20 yaşında çocuklar manyak olmuş
Duygu ve Düşünce
Aşık Veysel
Dünyada tükenmez murat var imiş Ne alanı gördüm ne murat gördüm Meşakkatin adın murat koymuşlar Dünyada ne lezzet ne bir tat gördüm Var mıdır dünyaya gelip de kalan Gülüp baştan başa muradın alan Muradı maksudu hepisi yalan Ölümü dünyada hakikat gördüm.
Şiir

Öner

, bir kitap okudu
Puan vermedi·269 syf.·
7 günde okudu
·
2024 17. kitabı
İhsan Oktay Anar
8.6/10 · 11,8bin okunma
Belki de susmak, gerçeği anlatmanın tek yoluydu.
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı