Biz, paraları az olsa da onurlu babaların çocuklarıyız.Gösterdikleri yollarla bize iyi kapılar açtılar.Açtıkları yoldan gidemiyorsak bu kendi kabahatimizdir.
Leyla, yalnız yaşamaktan hoşlanan yaşlı bir hanım akrabasından ,başka bir ‘otuzların kadınından’ bahsetti.Ailesi onun yalnız yaşamaktan hoşlandığına o kadar inanmış ki ölmeye yüz tuttuğu günlerde bile kapısını kimse çalmamış.Güçlüdür o, nasıl olsa kurtarır inancıyla.