Toplumun alt kesiminden, sadece alt kesimi değil üst kesimini de bir o kadar sorumlu tutmak ve hep beraber el ele vermek... Ve iyileştirilmesi gereken tabakayı sadece alt kesim olarak görmeyip: doktorundan,memuruna, öğretmeninden, din adamına, köylüsünden, emekçisine kadar her kademede farkındalık oluşturulup; önce insanlığa sonra devlete fayda sağlayacak olan fikirler zincirinin nasıl oluştuğuna şaşırıp kalacaksınız. İkinci şaşıracağınız şey ise kitaptaki ülkenin sanki Finlandiya değil de Türkiye olduğu sanısına kapılmanız olacaktır. Beni bu durum oldukça etkiledi doğrusu. Vatansever bir ruha sahipseniz bu kitap içinizi derinden acıtacaktır. “Keşke biz de yapabilseydik” düşüncesi kitabın her sayfasında sizinle olacak...