“Artık irademden özgür olmak istemiyorum.Çünkü özgür olan aslında özgür değildir,hiçbir şey yapmayan da günahsız değildir.Yalnıza hizmet eden özgürdür,iradesini başkalarına veren,gücünü bir iş için harcayan ve sorgulamadan işini yapan kişi özgürdür.Eylemin sadece ortası bizim elimizdedir - eylemin başı ve sonu,nedenleri ve sonuçları tanrıların iradesindedir.Beni irademden özgür bırak - çünkü bir şey istemek deliliktir,hizmet etmek bilgeliktir -,bırak da teşekkür edeyim sana.”
“İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları,kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım,oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş.Seven insan Tanrı’nın,Tanrı da onun içindedir,çünkü Tanrı sevgidir.”