...Ne var ki insan ölürken en çok hayallere geç kalıyordu.Vakit daralınca bütün kolaylar zorlaşıyor, mümkünler imkansızlaşıyordu. Böyle düşündükçe büsbütün gönül koyuyordum kendime. Ruhun büyük mesafeler kat etmesine vesile olacak ufacık adımları atmayı akıl edebilmek için, ille de ölmek üzere olmak mı gerekiyordu?
"Eğer okuduklarınızı yorumlayıp,kendi vizyonunuzla,kendi değerlerinizle harmanlamayacak; çıkarımlar,tespitler ve icatlara dönüştüremeyecekseniz, satırları boşu boşuna üst üste yığmanızın bir anlamı yoktur."