Mavi

Mavi
@Papatyaguzeli
Deniz ve Gökyüzü Sevdalısı
Genetik Mühendisi
Lisans
İstanbul
11 Mart 1996
133 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2021 14. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2021 22:36
Dünyayı olduğu gibi değil olması gerektiği gibi gösteren Koca yürekli Emir ve Kırmızı balığın umut dolu hikâyesi.. İçinden birçok konuda ders çıkartabileceğimiz, öğretici bir masal niteliğinde ve okurken gözyaşlarınıza hakim olamayacağınız akıcı bir kitap. Arka kapak yazısını okuyunca insan düşünüyor kulakları duymayan bir çocuğun hayatını bir balık nasıl değiştirebilir diye ? Öyle güzel değiştiriyor ki okuyun ve sizde bu değişimin bir parçası olun... Teşekkürler Özgür Balpınar
Edebiyat
Dünyayı Sırtında Taşıyan BalıkÖzgür Balpınar · Timaş Yayınları · 20201,315 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
8/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2021 9. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 22 Ocak 2021 23:38
Ah AnnE ! Seninle yolculuğa çıktığımdan beri o kadar benzer özelliklerimizin olduğunu gördüm ki .. İlk kitabın yeri bambaşka elbette ama ikinci kitap aynı heyecanla devam etti. "Hayaller ve AnnE" bu iki kelime birbirini çok güzel tamamlıyor. Hâlâ AnnE ile tanışmadıysanız mutlaka tanışın derim sizi dünyasına öyle güzel alıyor ki kaybolup gidiyorsunuz ..
Edebiyat
Yeşilin Kızı Anne 2L. M. Montgomery · Ephesus Yayınları · 20207,9bin okunma
10/10
·112 syf.··
2020 15. kitabı
Türk edebiyatının başyapıtlarından olan Peyami Safa'yı daha önce neden okumadığım için kendime kızarak başlamak istiyorum. Kitabı nisan ayı için okuma listemi düzenlerken öneri yapan bir videoda denk geldim ve listeme eklemiş bulundum. Kitap kesinlikle tasvirleri, akıcılığı, sürükleyiciliği ile daha ilk sayfalarda sizi içerisine çekiyor. Kitabın adsız ve çaresiz kahramanı; yaşadıklarıyla, çektiği sıkıntılarla, verdiği mücadeleyle, mahçup duruşuyla ve aşkıyla beni çok etkiledi. Okumuş olduğum en iyi psikolojik roman diyebilirim bu yüzden. Yalnız şunu da eklemek isterim kitabı bitirdikten sonra Peyami Safa yı araştırdığımda dokuz yaşında kemik hastalığına tutulmuş olduğuna denk geldim ve  bu bende ki etkinin daha çok artmasına sebep oldu, demek adsız kahramanımız aslında yazarın ta kendisi imiş. Tanpınarın dediği gibi " acının ve ıstırabın yegane kitabı " olmuş gerçekten  Son olarak her kitap size bazı cümleleri  ile hayatınıza bir şeyler katar benim için o cümle: - Büyük bir hastalık geçirmeyenler her şeyi iddia edemezler.. . . . Bol okumalı günler Vee sonsuz Teşekkürler Peyami Safa
Edebiyat
Dokuzuncu Hariciye KoğuşuPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 2022121,1bin okunma
9/10
·200 syf.··
Beğendi
·
2020 12. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 03 Nisan 2020 02:01
Sezgin Kaymaz ile ilk tanışma kitabım ama son olmayacağını ilk hikayeyi okuduktan sonra anladım... Kitap 34 öyküden oluşan ve çoğunlukla her öyküde kendinizden bir şeyler bulacağınız bir kitap olmuş. Dili akıcı, kolay okunabilen sizleri yer yer güldürecek yer yer vay be diyeceksiniz. Hatta bitirdikten sonra bile arkadaş ortamında ya da bulunduğunuz bir toplulukta dur sana  okuduğum bir  öyküden bahsedeyim diyip kitabı elinize alıp sizi en çok etkileyen öyküyü paylaşmak isteyeceksiniz. Beni en çok etkileyen öyküyü paylaşmak istemiyorum aslında, bazı sözcükler, hikayeler,kitaplar size kalsın kimse bilmesin istersiniz sanırım benim bu kitapta beğendiğim öykü de böyle bir öykü.. . . . Keyifli bol tebessümlü okumalar dilerim Teşekküler Sezgin Kaymaz
Edebiyat
BakeleSezgin Kaymaz · April Yayıncılık · 20171,864 okunma
9/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2020 11. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2020 01:00
Paulo Coelho 'nun okumuş olduğum ilk kitabı ile buradayım.. Bir dönem ailesi tarafından aklî dengesi bozuk sanılan coelho, üç kere akıl hastanesine gönderilmiş bu romanında da, bu dönemdeki tecrübelerinden yola çıkarak yazmış olduğunu öğrenince kitabı daha farklı bir bakış açısı ile okudum diyebilirim Kitapta kendinize birçok soru soruyor, kendimiz için mi başkaları için mi yaşıyoruz aslında kim olmak istiyoruz soruları kafanızın bir köşesinde bekliyor sizleri. Kitabın konusundan bahsetmeyeceğim zaten arkasını okuduğunuzda fikir sahibi oluyorsunuz. Ama anlatım şekline değinmeden geçmek istemiyorum kitap gerçekten sürükleyici bir dil ve sizi kendisine çeken akıcı anlatımı ile elinizden bırakabileceğiniz bir kitap değil. Ben kitabı bitirdiğimde şunu düşündüm gerçekten kendim olabiliyor muyum ? . . . Mutlaka okuyun derim. . Teşekkürler Paulo Coelho
Edebiyat
Veronika Ölmek İstiyorPaulo Coelho · Can Yayınları · 2020102,6bin okunma