...
Yaşamak diyordum, yaşamak ne hoş!
Hele bir gelmesin n'olurdu bu kış.
Nerde o kahkaha, o ses, o alkış
Şimdi yerini aldı düşünceler...
Ahmet Kutsi Tecer
Kış düşünceleri
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Auri ufak ama kusursuz yatağına uzanırken hala gülümsüyordu. Ve evet, yatağı soğuk ve yalnızdı. Fakat elden bir şey gelmezdi. Genç kız işleri usulüne göre yapmanın tüm bunlara değdiğini herkesten daha iyi bilirdi."
Okuduğum en farklı, en garip ve enn sevimli kahramansın sen Auri
İnsanı en çok üzen şey kendine karşı olan hayal kırıklığıymış . Bunu anladığımda Cahit Sıtkı'nın deyimiyle yolun yarısını geride bırakmıştım.Başka bir deyişle kendimle yeni yeni tanışıyordum. Öyle bir hayal kırıklığı ki her kim etki etmiş olursa olsun yaşadığın şeylerde kendi mesuliyetini yüklendiğin an başlıyor. Kabullendiğin şey kendi kimliğin ve kendinden düşman yaratıyorsun. Buna büyümek veya tecrübe sahibi olmak da denebilir belki ama ben kendime hâlâ çok kırgınım. Manevi olarak birşeyler başardığımda bunun azalacağını düşünüyorum . Umarım tanışmamız uzun sürmez.