NuuuuR

NuuuuR
@PeymanRuhii
Eğer bir öğretmen içlerinden birisine müziğe yat-kın olmadığını söyleyecek olursa, büyük bir acı duyar; fakat yine de bütün gücüyle çalışmaya koyulur." "Ahh! Kör çocukların çalgı çaldığını görmüş olsa-nız; onların alınları yükselmiş, yüzleri canlanmış, du-daklarında gülümseme, heyecandan titreyerek içleri-ne dalmış oldukları ve koyu karanlığı dolduran müzik sesleriyle kendilerinden geçmiş, sarhoş olmuş bu ço-cukların meydana getirdiği görünüş karşısında, müzi-ğin onlar için nasıl bir avunma kaynağı olduğunu an-larsınız. İçlerinden birisine öğretmen, 'Sen bir sanat-çı olacaksın.' dediği zaman, onun duyduğu mutluluk ve sevinç sınırsızdır. Onlar için, müzikten birinci olan, piyano ve kemanda herkesten çok başarı sağlayan, bir kral gibidir.
Sayfa 187
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben onu anlıyordum. Yanlış yaptığında bile anlıyordum. Onu sevdiğim için anlayacak bir sebep buluyordum. O da öyle yapar sanmıştım.." ..
...... "Eğer geçmişini ve geleceğini unutmaya niyetli değilsen bu kadehten sakın içme çünkü mutluluk, safi bir andır.". ...
... O vakit yemin ederim ki , sizden olmadığıma, sizi dinlemeye paçavralar içinde , yalınayak gelmediğime nedamet ediyordum ..
Sayfa 13
" Ben safi bir damlasıyım bu koca okyanusun!"
Sayfa 21