📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yerlileri doğrarken İspanyolların vicdanları rahattı çünkü normal bir insanın ne demek olduğundan emindiler. Mantıkları onlara normal insanın pantolon giydiğini, tek bir eşi olduğunu, örümcek yemediğini ve yatakta yattığını söylüyordu.
"Bir dostluk kaldı!" diye bağırıyor pazarcı, tezgâhındaki meyveler için. "Bir dostluk kaldı!" Bir dosta yetecek kadar, demek istiyor. Az kaldı, demek istiyor. Ben önce bu cümleyi, "Dayanacak, bir dostluk kaldı" diye anlıyorum. Sonra, "Bir dostluk kaldı mı?" diye soruyorum. Pazarcı, "Bir dostluk kaldı!" diye bağırıyor.