Yüreğimi bir yere bırakmışım,
bıraktığım yerden çok uzaklardayım.
Kapıları kapatmışım üstüme,
sürgüleri beynime çekmişim.
Hey… Hey sana diyorum!
Sabreden derviş!
Bir koç'um ben,
Bana da sabretmeyi öğretsene?
Ben deliyim, ama çok şey bilirim.
Renkler ve zevkler hiçbir şey ifade etmez bana…
Oda arkadaşlarım bilirler, istisnasız her sabah güne şu cümleler ile başlıyorum; bizi de üzdüler güzel kadın, ama biz her sabah çiçek açtık usanmadan, sonbahar ile savaştık...
Felaket tatlı isyan🍂