Oda arkadaşlarım bilirler, istisnasız her sabah güne şu cümleler ile başlıyorum; bizi de üzdüler güzel kadın, ama biz her sabah çiçek açtık usanmadan, sonbahar ile savaştık...
Felaket tatlı isyan🍂
“Erkek eğer gerçekten istiyorsa ısrar eder”diye yanlış bir düşünce biçimi yerleşmiş kültüre. Erkeklere ağır yük veren, niyetini sorgulatan, hayır karşısında durmamasını düşündüren bir algı. Kadınları da pasifize eden,kendini saklamaya iten bir inanış. Israr arzuyu değerli kılmaz.
Sen, her gün köşe başlarında
Yırtık urbanla kirli ellerinle
Avuç açan, sefil insan.
İnan yok farkımız birbirimizden.
Sen belki tüm yaşamınca dilenecek;
Beklediğin beş kuruşu biri vermezse,
Ötekinden isteyeceksin.
Ama ben, tüm yaşamım boyunca
Tek bir kez dilendim,
Bir acımasız kalbin sevdası ile alevlendim.
Öylesine boş öylesine açık kaldı ki elim,
Yemin ettim bir daha dilenmeyeceğim.