Yaşamı ve ölümü, çünkü yaşamın olduğu her yerde ölüm de var. Bu kadar doğal olduğunu bildiğimiz bir olguyu nasıl da kabul edemiyor hatta ona her zaman nasıl da isyan ediyoruz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düşünüyorum da, eğer annem bana bunları yapmasaydı şimdi ben, bu ben olmayacaktım. Başka türlü biri, yine başka türlü bir hayatı yaşayacaktı. Bu nasıl bir hayat olacaktı, işte onu bilemiyorum. Ama ben bu kadar cesur olamayacak, aynı anda iki üç işi birden yapmaya kalkışmayacak, birkaç hayatı birden yaşayamayacaktım.
Cennette şarap içilir der Tanrı;
Nasıl olur da Aynı Tanrı haram eder şarabı?
Bir Arab'ın devesini öldürmüş Hamza:
Sadece ona haram etmiş şarabı peygamber.