Kübra Ay

Kübra Ay
@Queenofthemoon
@gelecegingrafikeri
Neden, ama neden Tanrının adını yüceltecekmişim? Tüm kaslarım isyan ediyordu. Çukurlarda binlerce çocuk yakıldığı için mi? Sabat ve bayram günleri de dahil, sabah akşam altı ölüm fırını çalıştığı için mi? O her şeye kadir gücüyle Auschwitz, Birkenau, Buna ve diğer pek çok ölüm fabrikasını yarattığı için mi? Gece gündüz işkence görmemiz, anne babalarımızın, kardeşlerimizin fırınlarda nasıl yakıldığını görmemiz için tüm kavimler arasından bizi seçen O’na nasıl “Yüce Tanrım” diye seslenebilirdim ki? Sen ki mabedinde boğazlanmamız için bizi seçensin, adını kutsayabilir miyim?
Sayfa 112·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·481 syf.·
2020 41. kitabı
Serenad akıcı ve dolu dolu bir eserdi. Kitapta bahsedilen olayların birbiriyle bağlanış biçimi çok iyiydi. Eserin konusunun merak uyandırıcı olması ve yazarın basit bir dil kullanması eseri oldukça akıcılaştırmıştı. Kitabın en sevdiğim yanı beni araştırmaya teşvik etmesi oldu. Anlatılan her olayı araştırıp gerçekleri gördükçe daha çok etkilendim. Tek sevmediğim yanı ise anlatıcı olan Maya karakterine hiç ısınamadım. Ve çok sade bir dille anlatılması bu eşsiz hikâyenin hâk ettiği üslûbu alamadığını hissettirdi bana. Genel olarak çok güzel bir eserdi. Okumanızı öneririm.
Edebiyat
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,2bin okunma
"Sustu. Konuşmak gereksizdi. Bundan sonra kimseye ondan söz etmeyecekti. Biliyordu; anlamazlardı."
Sayfa 190
Edebiyat
"İçimin mevsimlerine de hiç uymaz şu tabiat..."
Edebiyat