R|Ö

R|Ö
@R_meysaa
Her şey geçer. Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur. İnsan birazcık da kalender olmalıdır!
Sayfa 67 - Yapı Kredi Yayınları - 21. Baskı·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yalnızlığımın yalnız bana zararı oldu."
Edebiyat
”ben ikide bir böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. bu nefret falan değil, insanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile. sadece bir yalnızlık ihtiyacı.
Bundan daha güzel bir ayrılık olamazdı.
Halbuki konuşmaya ne kadar muhtacım. Her şeyi içinde boğmaya mecbur olmak, diri diri mezara kapanmaktan başka nedir?
Edebiyat