Hepimiz bir nevi yakıtız. Dünyaya geliyor ve yanıyoruz; bazılarımız diğerinden daha hızlı yanıyor. Yanmanın farklı türleri vardır. Fakat hiç yanmamak, hiç alev almamak ne hüzünlü bir yaşam olurdu, öyle değil mi?
“Peki, ne okuyorsunuz siz?”
“Edebiyat. Yalnız bundan anlıyorum çünkü.”
“En beğendiğiniz yazarlar?”
“Balzac, Dostoyevski ve benzerleri.”
“Kim gösterdi size bu yazarları?”
“Kalbim.”