Çok mutluydum. Hayat güzeldi, küçük şeylerden zevk alıyordum. Büyük şeyleri fazla ciddiye almaktan vazgeçmiştim. Hâlâ kitap okuyordum fakat artık hiçbir zaman hayatın ardındaki, yıldızların gerisindeki gizemlerin sırrına ermemi kulağıma fısıldayan, benim de ötelerden ve yukarılardan gelen bu çağrıya, gençlik coşkumun tüm görkemiyle uyduğum zamanki gibi okuyamayacağım.