İnsan en iyi lokantalarda yemek yiyebilirdi, bütün hazlardan pa yına düşeni fazla fazla alabilirdi, Sao Paulo'da sahneye çıkıp yirmi bin kişiye şarkı söyleyebilirdi, gelmiş geçmiş en büyük alkış sağa nağına tutulabilirdi, dünyanın öteki ucuna gidebilirdi, internette milyonlarca takipçiye sahip olabilirdi, olimpiyat madalyası kazana bilirdi ama sevgi olmadan hiçbirinin anlamı yoktu.
İnceleme yazmamayı tercih ederim.
İnceleme yazmamayı tercih ederim.
İnceleme yazmamayı tercih ederim.
İnceleme yazmamayı tercih ederim.
İnceleme yazmamayı tercih ederim.