Her büyük savaşın sonunda
Ölümlere karşı türkülerle durmuşuz
Hangi inancın sesidir bu
Hangi körlüğün koyun kurbanlığı
Ki uğrunda can verdiğimiz topraklarda
Canı alınan kurbanlara dönmüşüz
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu uygulamada büyük bir aile oluşturmuşuz. On yıllık arkadaşlıklardan daha fazla içtenlik gördüm mesajlarda. Beni mutlu ettiniz sonsuz teşekkür ediyorum. Dünyanın yegane güzelliğinin yardımlaşmanın, kolektifleşmenin, sevginin oluşturduğu bir iyilik yığını olduğunu düşünüyorum. Birbirimize karşı artan sevgimiz toplum içerisindeki nefreti söndürecektir.❤️Buna karşı yeşeren umudum iyiliğin meşalesini kucaklamış olan insanları tanıdıkça daha da filizlenecektir. Gökyüzünü değil yeryüzünü öğütlüyorum dostlarım size buradadır yaşamın tohumları ve gökyüzüne ulaştıracağımız tek şey tohumlarımızdan büyüyüp gökyüzünü kucaklayan düşlerimiz olacaktır . (Birazda Nietzsche gibi konuşalım. 😂❤️)
Unutmayın ki : dostluk ve iyilik iyidir dostlarım.
Doğum günümde sobanın yanında hem kitap okuyacağım hem de boncuğu seveceğim ❤️🥳 sanıyorum ki ömrüm boyunca bundan daha güzel bir aktiviteyi bulamayacağım .. 🐈
Kürtler için bir olmumlu bir de olumsuz düşüncem var.
Olumlu olan, "Kürtler iyi insanlar."
Olumsuz olan, "Kürtler çok iyi insanlar."
- Filozof Noam Chomsky