ROJİN AYDIN

ROJİN AYDIN
@Rojin_aydin
The sky is blue and the world is dark

ROJİN AYDIN

, bir kitabı okumaya başladı
J. D. Salinger
6.3/10 · 71,3bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gün batımlarını çok seviyorum. Gel birlikte, gün batımını izleyelim. "Ama beklememiz gerek," dedim. "Beklemek mi ? Niçin? " "Gün batımı için. Zamanının gelmesini beklemeliyiz."
1000Kitap
"Sanırım yetişkinlere benzemeye başladım Belkide büyümek zorunda kaldığım içindir."
1000Kitap
~Yarından bir şeyler beklemekle geçiyor ömrümüz...~
1000Kitap
"Kimsenin yağmuru seyretmediği bir dünyada yıldızları sevmenin yalnızlığı ile her gün biraz daha geri çekildim."
Şiir