Ne farkı var burada karların altında orada kumların altında ya da suların altında gömülmenin? Yoksa ölümüne bir tanık mı arıyorsun?
Hiçbir şey aramıyorum
Yoksa yaşamına bir tanık mı arıyorsun?
Eğer öyleyse korkma bulunur. Her ikisi için de. Düşse de olsa. Biri seni düşünür. Nasıl yaşadığını nasıl öldüğünü kurar başkalarına anlatır eğer bütün derdin buysa.
Vaaz verme çılgınlığı içimizde öylesine yer etmiştir ki korunma içgüdüsünün bilmediği derinliklerden doğar. Her insan kendinin bir şey önereceği anı bekler. Ne önerdiği önemli değildir. Bir sesi vardır ya o yeter. Ne sağır ne dilsiz olmanın bedelini pahalıya öderiz.