AyşegülSinan

AyşegülSinan
@Ruhurevanim
29.06 Quae nocent docent
Önlisans
İstanbul
30 Nisan
1877 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Cem Adrian
Hala içimde bir şey Sanki umuda benziyor Bana unutma diyor Susuyorum.... youtu.be/kL2GwQHrVnc
Müzik
Reklam
Cem Adrian
Yağmur ıslak mazeretler yükledi büyüyen yangınıma Kalplerinizden kaçtım hep beni hiç görmediler youtu.be/NLW_-_jbBSY
Müzik
13 Aralık 1977
Tutunamayanlar: Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim. Bir kere çavuş olduktan sonra bir daha amelelik yapamayan zavallı köylüye dönerim. Beni uyandırma. Tehlikeli Oyunlar: Bizim gibilerin hayatında güzellikler, kısa süren aydınlıklardır. Bizim gibiler, başkalarının yaşantılarına kısa bir süre için girerler. Günlük: Selim gibi, günlük tutmaya başlayalım bakalım. Sonumuz hayırlı değil herhalde onun gibi. Bu defteri bugün satın aldım. Artık Sevin olmadığına göre ve başka kimseyle konuşmak istemediğime göre, bu defter kaydetsin beni; dert ortağım olsun. "Kimseye söyleyemeden, içimde kaldı, kayboldu," dediğim düşüncelerin, duyguların aynası olsun. Kimse dinlemiyorsa beni - ya da istediğim gibi dinlemiyorsa- günlük tutmaktan başka çare kalmıyor. Canım insanlar! Sonunda, bana bunu da yaptınız! Oğuz atay Son gecesinde bir dostlarının evindedir. Oğuz Atay bir ara banyoya gider. Bir süre çıkmaz. Bir sessizlik olur. Dostları merak edip seslenirler. ' Nasılsın Oğuz? ' diye. Oğuz Atay , " sevinmeyin, daha ölmedim" karşılığını verir banyodan. Sonra yine bir sessizlik olur ve yine merak başlar. Dostları banyoya koşarlar. ' Nasılsın Oğuz?' diye seslenirler. Bu defa ölmüştür.. "Sevinmeyin daha ölmedim" sözleri aslında son sözleriydi... Oğuz Atay
Edebiyat
Kendine iyi bak, bir daha hiçbir ana doğurmaz seni... Ahmed Arif
Şiir
Davet
Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine, bu hasret bizim... Nazım Hikmet Ran
Şiir
Reklam