Hayat dertlerle doluydu,acılarla,biri bitince öbürü gelen,öbürüne alışırken bir yenisi bastıran ve yüzlerimizi birbirine benzeten derin acılarla. Birdenbire de gelseler,bu acıların çoktan beri yolda olduğunu biliyorduk biz,onlara kendimizi hazırlamıştık. Ama gene de dert,bir kâbus gibi üzerimize çökünce bir tür yalnızlığa kapılıyorduk;başka insanlarla paylaştığımız zaman mutlu olacağımız umutsuz ve vazgeçilmez bir yalnızlık.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatın anlamsız olduğunu düşünüyorum. Demek ki daha kendi hayatımın anlamını bulamadım. Anlamsızlık bir anlam olabilir mi, yoksa anlamımı mı anlamadım? "Anlam nasıl bulunur?" diye bir YouTube videosu olsa keşke