Bu gün bir kez daha farkettim şu gerçeği bu devrin insanı değilim olamam bu kadar kötü insanların arasında ne kadar daha bu şekilde ayakta durabilirim diye düşünürken, sonra; Allah’a dua ederken buluyorum kendimi “teslimiyetimi ve sabrımı sana bırakıyorum ”..🙏🏻🤲🏼
"Bir de vedalar albayım, vedalar..Ben vedaları sevmem albayım. Hiç gitmesin insanlar. Hele gelmemek üzere giderlerse, çok üzülürüm albayım, dayanamam. Gelmemek üzere gidenler çok sevdiklerim olur genelde. Bir de bir hikâye bırakır ki geride, noksanlığın daniskası içinde. Ölse, öldü dersin, ama ölmez onlar. Ölmesinler de. Ölürlerse bir kere daha üzülürüm. Çünkü koklayamazlar bir daha çiçek. Yazık olur..