Sude

Bana, "Seni seviyorum," demesini isterdim, eğer bu çılgın umut gerçekleşmeyecekse... isteyecek başka neyim var? Ne istediğimi biliyor muyum? Kendimi kaybetmiş gibiyim; tek istediğim sonsuza dek, daima, bütün ömrümce onun yanın­da olmak, onun ışığıyla, onun halesiyle aydınlanmak. On­dan ötesini bilmiyorum! Ondan kaçabilir miyim hiç?
Sayfa 100·Kitabı okudu
Reklam
Eğer böyle devam ederse ne geçmişte ne de şimdide olacağım; bir tutam buğu içinde kaybolacağım.
“Ağlamak istediğinde ağlaman lazım. Yüreğin ağlıyorsa, sen de ağlamalısın.”
Sayfa 10·Kitabı okudu
“Kadınların tepesi attı mı, söylemeyecekleri ya da yapamayacakları şey yoktur”
Sayfa 122·Kitabı okudu
1000Kitap
“Birlikte avlanıp avlarını birlikte yere indirdikleri, birlikte açlık çektikleri günler unutulmuş, geçmişte kalmıştı artık. Şu anda önlerindeki mesele aşktı ve aşk, yiyecek bulmaktan daha amansız, daha acımasız bir meseleydi.”
1000Kitap
Reklam