Ben senin ötelerindeyim, deyiverdi.
"Sen benden uzaksın" anlamına. Yemin ettim, öptüm her yerini, ondan başka kimsem olmadığını söyledim, evet, böyle dedim. Ama bir yandan da düşünüyordum ki, benim aşkım yalnızca bana bağlıydı, aşkımla öteki ilişkilerim arasında bir bağ kuramıyordum. Bütün mutsuzluğum buradan geliyordu.