Şüphe denizinde kulaç atmanın
Sürekli dibe batıp, yüzeye çıkmanın
Evhamların, afakanların
Gönlün intizarının,
Sonu yok mudur?
Neden kafan bulanık
Durulmak için mi ?
İnanmak karanlıklardan aydınlığa çıkmaktır
Kula kul olmaktan kurtulmak,
Alemlerin Rabbine boyun eğmektir.
İnanmak teslim olmaktır İsmailce...
Kalbin mutmain olmasıdır gaybi bilgiye.
S.AŞCIOGLU 11.03.2022 Cuma / Samsun
Ya Rabbe'l Alemin! Sizin derdiniz nedir güzel insanlar? Daha hayırlı bir meşguliyetiniz yok mu? Bunca zan nedendir? Başkasının ağzından çıkan yanlışları yakalama derdi niçin? Birbirimizin kusurunu bulmaya çalışmakla o kadar meşgulüz ki, güzellikleri paylaşmaya zaman kalmıyor. Herhalde ümmet artık Allah'ın kitabına o kadar aşina ki, sizin, benim ve diğer insanların yaptığı hatalara ayıracak bir sürü vakti var.
Sayfa 85 - Timaş Yayınevi Baskı Kasım 2017·Kitabı okudu
Düşünün ki biri benim beş yıl evvel söylediğim bir sözü hatırlıyor, bu nedenle "kimse o adamı bir daha asla dinlemesin" diye beyanda bulunuyor. Konuşuruz. İnsanız biz. Ancak ağzımızdan çıkan tek bir sözü almak ve o söz üzerinden kişiliğimiz hakkında zanda bulunmak insanın benliğine karşı yapılmış bir suikastten başka bir şey değil!
Sayfa 84 - Timaş Yayınevi Baskı Kasım 2017·Kitabı okudu