Ama insan o kadar aptal bir hayvan ki hayata bağımlı olduğunu ancak ömrünün sonunda anlıyor. Hatta son nefesinde. Alkoliğin daha ilk yudumda anladığını ayık olan ancak son nefesinde fark ediyor! Sonra da ağlaya ağlaya, pişmanlık içinde geberip gidiyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İki insan, önemli konularda, hatta herhangi bir konuda bile, kendilerini hayvandan ayıran, konuşarak, sorunları çözebilme yeteneğinden yoksunlarsa, dünyaya neden çocuk getiriyorlardı? Çocuk, aralarında çözümlenemeyen herhangi bir konudan daha mı önemsizdi? Yoksa çocuklar, iki insanın uzlaşamazlığını unutturan, geçiştiren uğraşlar mıydı?
Sana öğüdüm olsun, bağışlamayı hak etmemiş insanları hiçbir zaman bağışlama... Bu tutum, yarardan çok zarar veriyor bağışlanana... Kendisi kadar büyüyeceğine, başkasının sırtında büyümeye alıştıkça, kendisini, yükselen kişi gibi sanıyor insan...