Öyküler birbirinden güzeldi. Özellikle içindeki iki öykünün birbiriyle bağlantılı olması çok güzeldi. Öykülerdeki hüzün içinizde bir yerlere dokunuyor. Adıyla olduğu kadar damakta bıraktığı tadıyla da müstesna bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar dilerim.
Bir gece, iki gece, üç gece tamam da... Bekârlığın sultanlık olduğu yüz yetmiş ikinci gece, "Bekarlık sultanlıksa boşan o zaman pezevenk!" diye gömdüm kafayı birinin suratına. Geceyi karakolda geçirdik, o muhabbetler de öyle bitti.