"Sultanın huzuruna selamla ve edeple girilir. "Allah-u Ekber!"
Büyük zannedilen, değer verip büyütülen ne varsa hepsi ellerin
tersiyle itilecek kadar küçük ve değersizdir."
İnsan kendinden kaçamıyor, nereye gitse, ne yapsa, kim olsa.. Hayret ki kaçmak istediğin kendinle olmak için can atanlar var. Diyorsun ki o kişi gerçek beni tanımıyor. Kaçıyorsun kendinden kaçtığın gibi ondan da. Kendinde gördüğün çirkinliği o da görür diye.. Şükür ki senin için çirkin olan onun için değil. Tabi nereden bileceksin ki kaçmaktan gördüğün mü var, başkalarının güzelliğini?