önceden gelen inceleme*
yazarla ilk kitabım doğru yanlış bilemem. aşırı keyifli dili varmış sadece yeni dile biraz açık olmadığım bi zamanda denk geldi o kadar ama onu da okumayıp sesli kitap şeklinde gittiğim için mükemmel denk geldi.
çok sevdiğim için dinlemeyi kesip hemen kitabı alıp okuyarak devam etmem gerek dedim ama keyfinden neredeyse bitirdim
pişman mıyım? hayır
devrik ve kendimce cümleler*