#Rusya
#Ukrayna
Borç alan emir alır.
20 yıldır ülkemiz, borç, faiz sitemi ile yönetildi bunun için
Ülkemizi zorunlu olarak savaşa dahil edebilirler. Borç yüzünden.
Olmazsa bile, borçlu olduğumuz kimseler, bizlerden birşeyler koparacaktır.
Bu şeyler fabrika, özelleştirme modeli, zorunlu antlaşma, yada toprak.....
İki taraftanda onlar karlı
Allah muhafaza.
Savaşta zenginler kaçar, paşalar rütbe ve madalya alır, masumlar,çocuklar ve fakirler ölür.
Nazilerin zulmünden kaçarken baskılara dayanamayarak eşi ile birlikte intihar ederek ölen ve benzer bir hikayeyi yaşayan Stefan Zweig ın da dediği gibi :
Birisi barışı başlatmalı,
Tıpkı savaşı başlattığı gibi.